ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ; ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ «Cine-teens» 9 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΔΕΣΣΑΣ

 

%cf%84%ce%bf-%ce%ac%cf%81%cf%89%ce%bc%ce%b1ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2016

Το Άρωμα: Η Ιστορία Ενός Δολοφόνου 

Perfume: The Story of a Murderer    2006  147′

 Ευρωπαϊκή ταινία, σκηνοθεσία Τομ Τίκβερ με τους: Μπεν ΓουίσοΝτάστιν ΧόφμανΆλαν Ρίκμαν

Υπόθεση: Από τις πρώτες στιγμές της ζωή του, στην βρωμερή ψαραγορά του πολυπληθούς Παρισιού του 1766, φάνηκε πως ο Ζαν Μπαπτιστ Γκρενουίγ, είχε το χάρισμα να επηρεάζει τις ζωές των πλησίον του. Μεγαλώνοντας στο ορφανοτροφείο, κάτω από απάνθρωπες και ανηλεείς συνθήκες, ο Γκρενουίγ, θα αναπτύξει στον μέγιστο βαθμό της αίσθηση της όσφρησης, σώζοντας στην μνήμη του όλες τις μυρωδιές που απαντούσε στο περιβάλλον. Η ευκαιρία που θα του δώσει ο περιβόητος μα ξεπεσμένος αρωματοποιός της πόλης, Μπαλντίνι, να εργαστεί στο πλάι του, φτιάχνοντας καινούργιες συνταγές μύρων για την αριστοκρατία, θα του δώσει ελευθερία στην δημιουργική του έκφραση. Προκειμένου να καλύψει την αχόρταγη επιθυμία του για καινούργιες μυρωδιές, θα αναζητήσει την ολοκλήρωση, απομυζώντας την εσάνς, του ανθρώπινου σώματος  παίρνοντας τις οσμές από γυναικεία θύματα που σκοτώνει.

 

Από το 1985 που κυκλοφόρησε το μυθιστόρημα του Patrick Sueskind , που έφτασε να πουλήσει περισσότερα από 15 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, αμέτρητοι ήταν οι δημιουργοί που εποφθαλμιούσαν να το μετατρέψουν σε κινηματογραφικό σενάριο. Δεν είναι τυχαίο που ονόματα σαν τον μεγάλο Kubrick ή τον πιο σύγχρονο εκφραστή φανταστικών εικόνων στο πανί Tim Burton, εγκατέλειψαν γρήγορα την ιδέα, προβληματισμένοι για τις δυσκολίες που απαιτούσε η μεταφορά της δυναμικότατης ιστορίας στην μεγάλη οθόνη. Κάποια στιγμή ήταν αναμενόμενο πως κάποιος θα αναλάμβανε το ρίσκο να το γυρίσει σε φιλμ, ριψοκινδυνεύοντας ή να φτιάξει ένα μικρό αριστούργημα ή να πέσει στην παγίδα του παντοδύναμου στόρι. Ακολουθώντας πιο πολύ ένστικτα φορμαλισμού, ο Tom Tykwer, δεν πετυχαίνει ούτε το πρώτο, να απεικονίσει στο σελιλόιντ ένα κείμενο που λατρεύτηκε από τον κόσμο, ούτε όμως ματώνει κάτω από το βάρος της κάμερας, κινούμενος σε λιγότερο επικίνδυνα μονοπάτια.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s